Jak ćwiczyć, by dostrzec efekty? Jakie ćwiczenia są najlepsze?

Może być tak, iż chodzimy na siłownię już jakiś czas, ale cały czas nie widać efektów. Albo zdarza się czasami, że co prawda nabraliśmy masę mięśniową w niewielkim stopniu, ale to niestety koniec. Wiele ludzi przez to popada we frustrację nie mając pojęcia, co jest nie tak w ich treningu. Wydaje im się, że cały ich trud idzie na nic, przez to również sporo ludzi się poddaje. Podczas gdy są sposoby, w jaki sposób sobie z tym radzić, należy jedynie wiedzieć o pewnych radach.

Należy pamiętać o nadwyżce kalorii, jaka jest niezbędna podczas budowania masy mięśniowej. Trenując systematycznie na siłowni nie można zapominać o dobowym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tej dodatkowej dawki pożywienia nie będziemy w stanie nic zbudować, szczególnie kiedy zdecydujemy się na trening siłowy, to powinniśmy rzeczywiście pamiętać o odpowiedniej dawce kalorii. Nie ma sensu szukać magicznego sposoby na przybranie masy, bo taki po prostu nie istnieje – Buduj Mase – odwiedź portal . Jak ktoś obiecuje, że w ciągu miesiąca możemy stać się kulturystą, to tego rodzaju obietnice należy traktować z przymrużeniem oka.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowanie masy mięśniowej polega na solidnych, regularnych treningach, przy tym bardzo ważna jest odpowiednia dieta. Do tego często mogą nam pomóc inne środki, jak sterydy anaboliczne cykle, ale nim się na to zdecydujemy powinniśmy skonsultować się z odpowiednią osobą, która będzie nam w stanie doradzić. Za każdym razem warto pracować na 100 %. Nie może istnieć coś takiego jak taryfa ulgowa. Jeśli już zdecydowaliśmy się chodzić na siłownie, to nie powinniśmy tracić czasu na jakieś wątpliwości czy lenistwo. Mało tego, z każdym kolejnym treningiem można dawać z siebie jeszcze więcej, przez to możemy pokonać swoje słabości – czytaj więcej .

Nie znaczy to, by przesadzać, tak więc należy kończyć serię, kiedy już czujemy, że nie damy rady. Jeżeli chcemy rzeczywiście zbudować prawdziwą masę mięśniową, musimy robić treningi z dużym obciążeniem. Podnoszenie większych ciężarów pomaga w uzyskaniu właściwej masy mięśniowej. Małe obciążenie jest świetne na starcie, lecz jeśli chcielibyśmy rzeczywiście zbliżyć się wyglądem do kulturysty należy nie zapominać o zwiększonym obciążeniu.